sobota, 18 października 2008

Znalezione: wyprzedaż na asos.com

Trwa wyprzedaż na asos.com. Z całej masy fajnych ciuchów, które można tam zneleźć, wybrałam kilka sukienek. To sukienki do spółki ze spódnicami są tym asortyment Asos, który lubię najbardziej (przynajmniej oglądać).



Dla DH Centrum podobną kieckę jak ta pierwsza "wyprodukowała" Małgorzata Kożuchowska. Założę się, że nasza rodzima posiada lepszą jakość. Biała, romantyczna sukienka to poszukiwany przeze mnie ideał w swojej kategorii - obowiązkowa pozycja na lato (na lata?). Ostatnią sukienkę podziwiam od paru miesięcy, odstraszała mnie cena, teraz gdy cena jest nie najgorsza, brakuje rozmiaru :/



Poważnie rozważam zakup pierwszej sukienki, szczególnie ten kolor bardzo mnie urzeka. Druga byłaby fajna, gdybyśmy mieli lato (fioletowa łączka - mniam!). Ostatnia to raczej ciekawostka, bo sama sukienka (tunika?) kojarzy mi się z perfekcyjnym strojem na salę gimnastyczną :)



Pomarańczowo-ruda kiecka to raczej efektowna rzecz do zdjęcia, podejrzewam, że jakościowo nie ma zbyt wiele do zaoferowania, ale kolor świetny (na lato rzecz jasna). Sukienka druga z tego zestawu, nawet mimo przeceny wciąż jest dość droga, a szkoda, bo jest naprawdę extra. Ostatnia natomiast to znów kolorowa, letnia propozycja, doskonała do brązowych dodatków.