środa, 3 września 2008

002: Jesienny Promod 2008

Promod to bez wątpienia moja ulubiona sieciówka, a ich jesiennej kolekcji odnaleźć można kilka bardzo aktrakcyjnych propozycji.

FIOLETOWO

Sukienka i bluzka. SUkienka sprawia wrażenie fajnie się układającej i mięciutkiem. Bluzka wygląda i leży bardzo dobrze, ale ma mniej przystępną cenę zdecydowanie. Chce być także jak Carla Bruni i szukam jesiennego, fioletowego płaszcza. Niestety jeszcze nie znalazłam.



KOBIECO

Zawsze chciałam mieć kieckę w orientalno-japońskim stylu i ta wydaje się być niemalże idealna - do czerwonych pantofli na obcasie znakomita. Druga sukienka, bardziej letnia, mogłaby pełnić rolę tuniki, ubieraną do prostych, czarnych spodni (na teraz np. nawet lnianych) . Rok temu w Promodzie kupiłam świetną, zamszową spódnicę z paskiem w kolorze brązowym. Teraz chciałabym spódnicę skórzaną i raczej czarną - ta na zdjęciu przentuje się całkiem całkiem :)



SPORTOWO

Właściwie środkowa spódnica jest mało sportowa, ale szukam jakiejś ciekawe w szarym kolorze, a ta jest niezła w sumie, choć raczej poszukam lepsze. Za to dwie skrajne głównie ze względu na pas naprawdę mi się podobają.



CIEPŁO

Szukam też płaszcza na zimę, najlepiej szarego, czerwonego albo czarno-białego. Szary z Promodu ciekawie z przodu wygląda, a kurtka uwiodła mnie przede wszystkim ślicznym, morskim kolorem.



Więcej Promodu tutaj.