środa, 28 stycznia 2009

Big Fashion: wzory i kolory Matthew Williamsona




A propos H&M. Wydarzeniem lata ma szansę zostać kolaboracja Matthew Williamsona z popularną sieciówką. Ostatnie tego typu przedsięwzięcia z Marimekko i Comme des Garçons w ogóle mnie nie zachwyciły. Fińska marka to w ogóle rozczarowanie roku, zaś Rei Kawakubo na pewno zadowoliła sympatyków swoich ubrań, do których ja się niespecjalnie zaliczam, więc i jej kolekcja dla H&M mnie nie zainteresowała. Inna sytuacja jest z Williamsonem, którego nazwisko poznałam dopiero przy okazji współpracy z sieciówką właśnie. Przejrzałam jego kolekcje i nie mogę się doczekać na to, co zrobi dla Niemców. Angielski projektant imponuje umiejętnością doboru kolorów, szczególnie bardziej odważnych barw (w kolekcji najnowszej nasyconego różu i pomarańczu chociażby), które przypasowuje do klasycznych strojów. W swojej wiosenno-letniej kolekcji Williamson czerpie też garściami ze stylów etno, nadając im oczywiście żywej, letniej kolorystyki. Za beżową sukienkę w kwiaty rozpinaną na zamek z zestawu poniżej dałabym się posiekać i pokroić jednocześnie...





źrodło: style.com